.


HÄNG MED

2011-06-19 @ 23:10:23

>HIT<

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

UNDERBAR START PÅ SOMMAREN

2011-06-13 @ 00:25:42


Mingel hos Julia i fredags och igår åt vi surströmming hemma hos Lisa sedan avslutade vi kvällen på terassen på olles. Man har verkligen blivit bortskämd med det varma vädret, men idag blev jag allt tvungen att ta på mig dunjackan när jag skulle stå och sälja fika på kaifdagen. Tur jag och Emma fick det skönaste passet, bara en halvtimma behövde vi kriga!!!

Än en gång tack för i helgen brudar!:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

SURING

2011-06-11 @ 18:43:08

Med brudarna!!^^

Matchen idag var den varmaste match jag spelat i hela mitt liv, men vi vann med 6-0 iaf KUNG!!

HA EN BRA KVÄLL!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

SANDSTRANDSPREMIÄR!

2011-06-08 @ 16:34:50

SINNES vilket underbart väder det är!!!! Idag var det premiär på gullsand, kan säga att vi var helt ensamma där. Mitt första dopp väntar jag dock med, förra sommarn doppa jag mig hela 3 gånger (i sverige) Får väl se om det blir fler gånger nu i sommar.

I afton väntar fotbollsträning och jag tror vi kommer dö av värmeslag, men man ska inte klaga nu när både värmen och solen är här samtidigt. Sedan får jag tillbaka min kära dator ikväll så blir kanske lite roligare blogginlägg nu framöver. Har ett gäng bilder att lägga upp, hörs, ses, hejjj!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

SÖNDAG!

2011-06-06 @ 00:25:05

HEJ MATES! Idag har det varit fint väder men inte har man haft tid att ligga och steka inte. Minglat runt i stan med bror och papi sedan drog vi och såg herrarnas match som slutade med vinst! Efter det drog jag till Stina för myskväll men lite brudar, film och snacks blev det! Vi planerade även lite till maskeraden på lördag!!

Igår blev det grillfest hos en annan Stina! Blev lyckat tillslut efter att boysen kämpat med tändvätskan och grillarna i hundra år..Men vi fick oss mat i magen där vid 8! Blev utgång på allstar dock hann vi inte vara där allt för länge innan det stängde, sedan gick vi på max där Amanda stog och krigade med burgarna!:)

Nu säger jag godnatt för imorgon är det träning 10.00 sedan lunch hos Lisa med laget, king king!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

WORK

2011-06-04 @ 09:45:40

Vaknade av att solen lös rakt i mina ögon imorse, det gjorde mig ännu mer taggad att spendera den soliga dagen på jobbet... Ikväll är det grillfest som gäller så jag har något att se fram emot! Dax att kriga vidare nu, ses

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

TORSDAG!

2011-06-03 @ 00:32:42

Imorgon väntar jobb och jag är grymt otaggad måste jag erkänna, sedan blir man inte mer sugen när folk påstår att det ska vara strålande sol imorgon. Jobbar även på lördag, men efter jobbet blir det grillfest med brudar!! Måste också erkänna att jag är hyfsat avis på tjejerna som drog till kreta idag!

NU> Godnatt♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

:)

2011-06-02 @ 02:38:49

Lillördag har spenderats på bästa vis, jobb, träning och sedan några öl med vännerna! Imorgon väntar derby mot Clemensnäs 17.00, taggad till tusen!

Nästa helg väntar maskerad och har fortfarande inte bestämt vad jag ska klä ut mig till. På söndag kör vi syjunta hos Stina!!

GODNATT!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

!

2011-05-31 @ 15:27:27

    

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

TISDAG!

2011-05-31 @ 11:45:34

Vart är solen som utlovades idag?!??!?!!


I brist på annat slänger jag in en bild på "små" fälgar från Örebro!

Match tonight!

HEJDÅÅ!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

MÅNDAG

2011-05-30 @ 18:43:42

Haft en kanonhelg!!! Umeå rockade!

Idag fick jag hem alla kläder som jag beställde förra veckan, båda topparna passade, byxorna var aningen stora men orkar inte skicka tillbaka dom, hoppas att dom krymper lite i tvätten! Har också träffat världens sötaste hund idag!

Nu ska jag snart bege mig mot IP för fotbollsträning.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

J-J-JOBBIGT

2011-05-26 @ 23:11:01

Dödens dag idag på jobbet, stället kryllade av folk som ville handla billigt. Imorgon jobbar jag hela dagen och jag lär ju ha det jag gör, som tur är kommer Jessica in och jobbar lite extra med mig annars hade jag nog tagit mitt liv.

Ikväll efter jobbet krigade jag mig på träning, det gick faktiskt bra. Dock har jag ganska så ont nu men..Nu har jag äntligen fått gjort min gräspremiär :D!!

Nu ska jag försöka sova så jag orkar med mitt liv imorgon, ska försöka hinna med en runda på systembolagen på lunchen också.

PS. Jag glömde ta lappen med låtarna till lagskivan, någon får gärna förmedla vilka låtar den skulle innehålla. (minnet är inte allt för bra) DS. KAJFISLAJF

PUSS OCH GODNATT!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

ONSDAG

2011-05-25 @ 23:51:27

HEJJ! Idag rullade lönen in på kontot, så jag passade på att bränna en del av den direkt. Beställde två toppar från asos och ett par byxor från nelly, hatar egentligen att beställa byxor för man vet aldrig hur dom sitter på. Men hoppas innerligt att dom passar!

För övrigt börjar jag vara sjukt rastlös, har redan missat två träningar denna vecka pga min tå som jag skadade i helgen på matchen. Men imorgon ska jag dit iaf, någon form av träning borde jag ju kunna utföra! Känns som en jävligt fjollig skada, men i måndag när jag skulle fara på jobbet fick jag inte på mig några skor, så jag körde bil i pappas foppatoffla på högra foten och min egna sko på det vänstra. Som tur var kunde jag ha mina egna jobbarskor, skulle inte vara så fagert att jobba i ett par skor i storlek 46.

Jobbardagen imorgon kommer nog vara sjukt hektisk, vi har med en vara på annonsen för 9.90:-, untz untz..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

LITE BILDER FRÅN ÖREBRO, DET KOMMER MERA!

2011-05-25 @ 23:39:48









Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

KAJFISLAJF

2011-05-24 @ 13:35:00


 GILLA!

Bilder från Örebro kommer senare nu ska jag se film!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0

Sök i bloggen